~~ErkKKK!!!AnTaRa HanDPhonE,LeLaKi,PeReMpuAn DaN KeMaTiAn ~~

Thursday, March 17, 2011

|
assalamualaikum pembuka bicara :)




nate gapio kat atah tuh....berudukah...


huhu...semalam aku x sempat nak baca surat khabar....so...tadi tgah aku bedek2 surat khabar semalam tetibe terbaca satu artikel ni.....huhu.....artikel ni lebey kurang camni....


Lelaki yang gemar menyimpan telefon bimbit kat dalam poket seluar berdepan ngan risiko  kerosakan sperma termasuk mati pucuk...penggunaan telefon bimbit untuk tempoh yang panjang didakwa akan mengurangi produktiviti dan kecacatan sperma lelaki...


Menurut diorang,pengguna yang membuat panggilan telefon bimbit lebih dari empat jam sehari mempunyai bilangan sperma yang paling kurang n paling rendah kualitinya...


penemuan itu...menyarankan bahawa berjuta-juta lelaki kat dunia ni kemungkinan menghadapi kesukaran menjadi bapa kerana kerap sgt menggunakan telefon bimbit...


oleh itu....penggunaan telefon bimbit secara berlebihan antara faktor yang menyumbang kepada penurunan bilangan sperma selain obesiti,merokok,tekanan,pencemaran dan bahan kimia yang mengganggu sistem hormon....


Kepada Lelaki yang gemar meletakkan telefon bimbit dalam sarung yang disangkutkan pada tali pinggang
atau poket seluar terdedah kepada elektromagnetik yang lebey tinggi...


Kepada Wanita lak...mereka yang sering meletakkan telefon bimbit dalam beg sandang yang dikepit di sebelah payudara juga boleh memberi kesan terhadap kesihatan dalaman...so...Wanita pun..ada kesan gak dalam penggunaan telefon bimbit ni...huhu...


Untuk itu...diorang cadangkan...supaya  orang ramai lebih kerap menggunakan mod pembesar suara pada jarak 20 sentimeter dari kepala....


untuk itu...kurangkan penggunaan telefon =)) jangan melebihi 4 jam dalam satu masa....tp boleh ke wahai manusia2 yang berkapel kat luar tu???? wakakakakkakaka =))=))=))
maybe boleh kot demi untuk masa depan dan keluarga dan negara yeahhhhhh... :|




psssssss :hmmm....nak ke stiap kali korang tepon wat loudspeaker??? wakakakkakakakaakka =))=))=))






                                                                                ni saje2 lukis wakakakaka =))


okep....itu sahaja untuk harini...maybe...huhu..lama x updated :| huhu...




assalamualaikum n salam handphone....


adios!!~~


                          

5 comments:

kukuketulang said...

test2

bai_sengal said...

kuk gilakk..wahaha...=))

kukuketulang said...

wahhhh...vess...ada kam0o hahahah =))
thanks jenguk wakakaka =))

annenyss said...

tak ya pakai hp.hahahaha ;p

lol gamba tu.hahaha

Nobita Sensei said...

mati sekor dua takpe. ada lagi berjuta..kahkahkah

RnR BloGGerS


JeJaK MaNuSiA CoMeL

~RnR KuKu~


ShoutMix chat widget

Followers

Tentang KuKu

My photo
nak lempang sorang2 ley x :|
Powered by Blogger.